با اهمیت ترین عامل اثربخشی كارهای روابط عمومی، باور و پویایی است

با اهمیت ترین عامل اثربخشی كارهای روابط عمومی، باور و پویایی است به گزارش برتریها مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات اظهار داشت: روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا خودمان را دراین عرصه بازیایی نماییم و با شناسایی نقاط قوت و ضعف، حرکت پیش رونده و رو به جلو داشته باشیم، بدون روابط عمومی پویا، سازمان در کسب وکار خود موفق و اثربخش نخواهد بود.


به گزارش برتریها به نقل از ایسنا، محمدرضا بیدخام به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی اظهار نمود: روابط عمومی مغز متفکر، گوش شنوا، چشم بینا، زبان گویا، دست اجرا و قلب تپنده یک سازمان است، جملاتی زیبا که در عمل، در سازو کارهای اداری بطور کامل محقق نمی گردد. یکی از از با اهمیت ترین عوامل برای توسعه روابط عمومی تاثیرگذار، باور است. باور به قدرت روابط عمومی در ایجاد تغییر و کنش از جانب رهبران سازمانی در درجه اول و بعد از آن اداره کنندگان و کارشناسان روابط عمومی.
وی اظهار نمود: این که ما بتوانیم از یک روابط عمومی راکد، عبور نماییم و با روابط عمومی توجیه گر خداحافظی، گام مهمی است، تا در چینش پازل سازمانی جزو بخش های اصلی و موثر سازمان باقی بمانیم. به زبان ساده اگر حذف روابط عمومی بهر دلیلی کمیت سازمان را لنگ کرد و مسیر حرکت را متزلزل، آن وقت است که می توانیم ادعا نماییم از کَمیت گرایی فاصله گرفته ایم و در جهت رسیدن به فضای حرفه ای روابط عمومی در تلاشیم.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات افزود: از سویی دیگر باتوجه به شرایط فعلی جامعه در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ. هر روز سازمان ها و شرکتها شامل خصوصی و دولتی با بحران ها و چالش های فراوانی مواجهند که در این مواقع، نقش روابط عمومی آنلاین و گوش به زنگ، خودنمایی می کند. همین طور درباره ارتباطات درون سازمانی و نقش روابط عمومی، اگر در راه شناخت نیازهای نیروی انسانی و رفع مشکلات آنها حرکت نکنیم. در درازمدت، راندمان پوسته ای و گزارش محور، جایگزین نگاه های عمیق و آینده نگر خواهد شد و ما را از اهداف اصلی شرکت، دور خواهدنمود.
بیدخام بیان کرد: درباره ساختار درونی روابط عمومی ها هم نکاتی قابل توجه است. هر سازمانی که در روابط عمومیش مهر و صفا و کوشش برای حرکت تیمی وجود نداشته باشد؛ رو به اضمحلال خواهد رفت، چونکه کار در این عرصه انگیزه و عشق می خواهد و آدم های پای کار. عرصه ای که مدیریت و در عین حال رهبری در آن عزمی جزم و صبر ایوب می خواهد تا در مقابل هر مدل انتقاد، پیشنهاد و حوادث غیرمترقبه، خم به ابرو نیاوری، مهارت حل مسئله داشته باشی و بتوانی با گرفتن بهترین تصمیم ها و پاسخگویی (آن هم در زمان مناسب)، مشاور واقعی مدیریت یک شرکت باشی.
وی ادامه داد: دراین میان، واحد ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران هم بعنوان عضو کوچکی از خانواده مخابرات، در راه روابط عمومی تجاری و پویا و در عین حال خدمت رسان به مردم ایران اسلامی در حال حرکت است و در این سالهای سخت و پرفراز و نشیب، به حد بضاعت، توان خودرا به کار گرفته است تا با شناسایی نیازهای مشتریان و ذی نفعان و انتقال آن به بخش های مرتبط، مسیر حرکت و سرعت انجام کار را آسان کند و در عین حال برند شرکت مخابرات ایران را سرپا نگه دارد و شاید هم پرآوازه کند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات افزود: البته این نکته هم قابل توجه است که در بسیاری موارد این واحد، علاوه بر انجام وظایف خود، نگاه فراگیر به بخش های مختلف شرکت دارد و با پوشش کارهای بر زمین مانده، برای حرکت رو به جلو و پایدار، تلاش می کند. همین طور توجه به حوزه روابط عمومی در استانها، از دیگر محورهای مهم کار در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران است. تا مسئولان شرکت در جریان موفقیت ها و احیانا کم و کاستی های خدمات استانی قرار گیرند، حوزه ای که همیشه در تصویری نامعلوم کمتر به آن پرداخته شده است.
طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، بیدخام اشاره کرد: بدین منظور روابط عمومی شرکت مخابرات ایران درتلاش است مردم ایران را در یک قاب واحد، برای خدمت رسانی و پاسخگویی ببیند و یاری دهنده خدمتگزاران این شرکت باشد تا به مدد حضرت حق، مسیر عدالت ارتباطی و کاهش شکاف امکانات را به حداقل ممکن برساند.
وی اظهار نمود: در پایان خداراشاکرم که به مدد همکاران عزیزم درحوزه ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، تلاش نموده ایم وزنه خدمت رسانی و کوشش برای توسعه ارتباطات کشور را هر روز سنگین تر نماییم و با ایجاد خلاقیت و نوآوری، پاسخگوی ذی نفعان محترم باشیم. از همه همکارانم درحوزه ارتباطات و اموربین الملل و روابط عمومی مناطق مخابراتی شرکت مخابرات ایران بواسطه تلاش در راه حرفه ای شدن و کسب رتبه های اول ارزیابی دوره های اخیر شرکت مخابرات ایران، تشکر می کنم. همین طور از مدیران دلسوز و تلاشگر که همیشه مشوق و تسهیل کننده کارهای واحد ارتباطات و امور بین الملل، بوده اند کمال تشکر را دارم.




منبع:

1400/02/27
22:26:03
5.0 / ۵
1023
تگهای خبر: آنلاین , اقتصاد , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد با اهمیت ترین عامل اثربخشی كارهای روابط عمومی، باور و پویایی است
نظر شما در مورد با اهمیت ترین عامل اثربخشی كارهای روابط عمومی، باور و پویایی است
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
برتریها bartariha
bartariha.ir - حقوق سایت برتریها محفوظ است

برتریها

معرفی برترینهای فناوری و وبسایتها