مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

سطح علمی مدرسان در كیفیت مراكز دانشگاهی نقش اساسی دارد

سطح علمی مدرسان در كیفیت مراكز دانشگاهی نقش اساسی دارد برتریها: ارومیه- مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با انتقاد از بی توجهی های گذشته نسبت به مهارت آموزی در دانشگاه ها، اظهار داشت: سطح علمی مدرسان در ارتقای كیفی مراكز دانشگاهی و علمی كاربردی نقش اساسی دارد.


به گزارش برتریها به نقل از ایرنا حجت الاسلام ناصر خدایاری روز سه شنبه در آیین تكریم و معارفه رییس مركز علمی كاربردی ' فرهنگ و هنر' ارومیه اضافه كرد: مدیران در خیلی از موارد برای پیدا كردن یك فرد متخصص و دارای مهارت از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی با مشكل مواجهند و این ضعف بزرگی برای سیستم آموزشی به حساب می آید.
وی با تاكید بر اینكه دانشگاه باید همگرایی مناسبی با سایر مراكز علمی و نهادها داشته باشد، اظهار داشت: فاصله بین جامعه و دانشگاه نتیجه عكس در توسعه دارد.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینكه دولت معتقد به حذف افراد از عرصه مدیریتی نیست، تصریح كرد: اگر مدیری تمایل یا توان اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید را ندارد، اصراری بر ابقایش نباید باشد.
وی همینطور از مدیران دانشگاهی خواست تا جوانگرایی را مدنظر قرار دهند و به این امر مهم در انتصاب زیرمجموعه های خود اهتمام ورزند.
رییس دانشگاه جامع علمی و كاربردی آذربایجان غربی هم با اشاره به اینكه جامعه بیش از پیش نیازمند مهارت آموزی است، اظهار داشت: رشته های مناسب با بازاركار باید در دانشگاه های علمی و كاربردی احیا شود.
میرحسن رسولی صدقیانی با بیان اینكه ارتقا و تضمین كیفیت سطح آموزشی در دستور كار دانشگاه علمی و كاربردی قرار گرفته است، بیان كرد: دانشگاه های علمی كاربردی باید مرجع كارآفرینی باشند.
وی از مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خواست تا واگذاری دانشگاه فرهنگ و هنر ارومیه به بخش خصوصی را مدنظر قرار دهد، اظهار داشت: بیش از 65 درصد فارغ التحصیلان مراكز علمی كاربردی دارای شغل هستند.
بهمن حكیمیان، رییس سابق دانشگاه فرهنگ و هنر ارومیه هم اظهار داشت: این دانشگاه تبدیل دانش به مهارت و مهارت به ثروت را دنبال كرده است.
یوسف پیربداقی، سرپرست جدید مركز آموزشی علمی كاربردی ' فرهنگ و هنر' ارومیه با تاكید بر اینكه انتقاد از وضعیت موجود نباید به معنای تخریب و كتمان زحمت های مدیران سابق تلقی شود، اظهار داشت: اولویت بندی مشكلات دانشگاهی منجر به نتیجه بخش بودن تلاش ها در كوتاه مدت خواهد بود.
وی اولویت اصلی خویش را تربیت نیروی انسانی ماهر و كارآمد توصیف كرد و اضافه كرد: نیروهای متخصص و متعهد، سرمایه های این كشور هستند.
به گزارش برتریها به نقل از ایرنا، یوسف پیربداقی همزمان مسوولیت ریاست خانه مطبوعات آذربایجان غربی را بر عهده دارد و از امروز به مدت 6 ماه بعنوان سرپرست مركز آموزشی علمی كاربردی' فرهنگ و هنر' ارومیه منصوب گردید.
3072/3214


1397/06/23
16:04:29
5.0 / ۵
4463
تگهای خبر: دانش , علم , كاربر , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد سطح علمی مدرسان در كیفیت مراكز دانشگاهی نقش اساسی دارد
نظر شما در مورد سطح علمی مدرسان در كیفیت مراكز دانشگاهی نقش اساسی دارد
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
برتریها bartariha
bartariha.ir - حقوق سایت برتریها محفوظ است

برتریها

معرفی برترینهای فناوری و وبسایتها