حذف صدور قبض تلفن ثابت از سال 97 در خراسان شمالی

حذف صدور قبض تلفن ثابت از سال 97 در خراسان شمالی برتریها: بجنورد- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی اظهار داشت: صدور قبض تلفن ثابت جهت صرفه جویی در مصرف كاغذ از ابتدای سال آینده به صورت كامل در این استان حذف می گردد.


علیرضا هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهاركرد: از تعداد 270 هزار مشترك تلفن ثابت در استان، اطلاعات 70 درصد از مشتركین با استفاده از تلفن همراه ارسال شده و به جای صدور قبض هر دو ماه یك بار، كاركرد تلفن ثابت به صورت ماهانه اطلاع رسانی می گردد.
وی با اشاره به اینكه اكنون اطلاعات تلفن ثابت 150 هزار مشترك با استفاده از تلفن همراه آنها ارسال شده است اظهار داشت: با این حال از مشتركین تلفن ثابت سراسر استان خواهان همراهی با این مجموعه در جهت اجرای این طرح به منظور حفاظت از محیط زیست و رفاه حال شهروندان و حركت به سمت تولید شهر الكترونیك هستیم.
هاشمی همینطور اظهاركرد: جهت تهیه شماره همراه مشتركین به منظور ارسال پیامك میزان كاركرد تلفن ثابت به شماره همراه مشتركین از طرق مختلف مانند ارسال پیام كوتاه برای تمامی مشتركین همراه استان، ارسال پیام صوتی برای تمام مشتریان تلفن ثابت، پیگیری از اداره كل ثبت احوال جهت تكمیل دیتا بیس مشتركین و در مناطق روستایی هم با همكاری كارگزاران روستایی نسبت به دریافت اطلاعات مورد نظر اقدام شده است.
وی درباره پوشش تلفن همراه در خراسان شمالی اظهار داشت: حدود 80 درصد از روستاها تحت پوشش تلفن همراه هستند و مابقی روستاها از این نعمت برخوردار نیستند.
هاشمی درباره نقاطی كه در خراسان شمالی نیاز به توسعه و نصب BTS دارند اظهار داشت: محقق ساختن این موارد در استان به تامین اعتبار از محل اعتبارات دولتی( اعتبارات طرح خدمات اجباری' USO') نیاز دارد.
وی اظهار داشت: در این طرح مبلغی از اعتبارات از محل درآمد مخابرات به حساب وزارت ارتباطات واریز می گردد و سپس از آن محل دولت تصمیم گیری می كند كه این مبلغ را در چه نقاطی هزینه كند كه انجام آن در استان مربوط به حوزه كاری اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
طرح جایگزینی صورتحساب الكترونیكی بجای قبض كاغذی تلفن ثابت همچون برنامه های در دست اجرا شركت مخابرات ایران است.
اخبار خراسان شمالی را در كانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی 🆔 @IRNABOJNURD پیگیری كنید.
ع/ 6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی


1396/10/16
18:31:54
1.7 / ۵
5611
تگهای خبر: مخابرات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(1)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد حذف صدور قبض تلفن ثابت از سال 97 در خراسان شمالی
ناشناس:
برای دولت صرفه جویی می کنید یا ملت؟ پرداخت های اینترنتی و خط 2000 را ما بلد نیستیم. ممکنه یک کم به فکر رفاه مردم باشید و اینقدر به فکر پول نباشید؟
نظر شما در مورد حذف صدور قبض تلفن ثابت از سال 97 در خراسان شمالی
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
برتریها bartariha
bartariha.ir - حقوق سایت برتریها محفوظ است

برتریها

معرفی برترینهای فناوری و وبسایتها