هوش مصنوعی برای مشتریان یک برند لباس ست می کند
برتریها: شرکت مد سریع ایساس (Asos) اعلام نمود از هوش مصنوعی برای سفارش لباس به خریداران استفاده می نماید. این قسمتی از تلاش شرکت برای معکوس کردن روند کاهش فروش محصولات آنست.
به گزارش برتریها به نقل از هرالد، این خرده فروشی آنلاین اعلام نمود فروش آن در بازه یک ساله منتهی به ۳۱ آگوست ۲۰۲۵ میلادی ۱۲ درصد کاهش است. البته ایساس خسارت های قبل از کسر مالیات را از ۳۷۹.۳ در ۲۰۲۴ میلادی به ۲۸۱.۶ میلیون پوند در سالجاری رساند. ایساس وعده عصر جدیدی از تعامل باردیگر با مشتریان و ابتکارهایی نوین برای جلب مشتریان محتاط تر را داده است و درهمین راستا خاصیت آزمایشی «Styled for You» را ارایه کرده که با کمک هوش مصنوعی لباس به خریداران پیشنهاد می دهد. این شرکت مد در اطلاعیه ای در اینباره می گوید: مدل هوش مصنوعی ما برپایه مخزنی شامل بالاتر از ۱۰۰ هزار لباسی که در استودیو به شکل حرفه ای انتخاب شده اند، آموزش دیده و می تواند برپایه هر محصول لباس های گزینش شده و مناسب را به مشتریان پیشنهاد دهد. این شرکت برنامه وفاداری جدیدی به نام Asos.World را نیز راه اندازی کرده است.
حرف آخر اینکه این شرکت مد در اطلاعیه ای در این زمینه می گوید: مدل هوش مصنوعی ما برپایه مخزنی شامل بیشتر از ۱۰۰ هزار لباسی که در استودیو به صورت حرفه ای انتخاب شده اند، آموزش دیده و می تواند برپایه هر محصول لباس های گزینش شده و مناسب را به مشتریان پیشنهاد دهد.
منبع: برتریها
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد هوش مصنوعی برای مشتریان یک برند لباس ست می کند