فرماندار عجب شیر خواهان تولید مركز رشد در این شهرستان شد

فرماندار عجب شیر خواهان تولید مركز رشد در این شهرستان شد برتریها: مراغه - فرماندار عجب با اشاره به اینكه تولید مركز رشد در شهرستان از ضروریات علمی است اظهار داشت: دستگاه های اجرایی مسئول برای تولید انگیزه بیشتر در نخبگان و همینطور راه اندازی این مركز بیشتر تلاش كنند.


به گزارش برتریها به نقل از ایرنا، عادل اصغر پور روز یكشنبه در همایش ایده ها و نوآوری های شهرستان عجب شیر اضافه كرد: تولید انگیزه و اولویت های تشویقی در نخبگان و افرادی كه داری ایده و استعدادهای درخشان هستند در اولویت برنامه های دستگاه ها قرار گیرد.
وی با اشاره به حمایت همه جانبه از تولید مركز رشد در عجب شیر، اظهار داشت: تولید بسترهای مناسب جهت حضور نخبگان در تولید پارك فناوری می تواند كمك زیادی به توسعه دانش های علمی و تخصصی كند.
وی اضافه كرد: تولید تعامل بین دولت، انجمن های مردمی و نخبگان در هم اندیشی های علمی و فناوری سبب توسعه و پیشبرد اهداف علمی در عجب شیر می گردد.
وی با اشاره به وجود استعدادهای كم نظیر و نخبه پرور در عجب شیر، خاطرنشان كرد: بیشتر از یك سال از افتتاح پارك علم و فناوری در شهرستان عجب شیر نمی گذرد ولی در طول این سال، توسعه چشمگیری در این حوزه صورت گرفته است.
اصغرپور همكاری دانشگاه آزاد واحد عجب شیر و خیرین را در تولید مركز رشد در شهرستان ضروری عنوان نمود و اضافه كرد: نظر به وجود استعدادهای درخشان و پتانسیل های لازم در عجب شیر بسترهای لازم جهت توسعه روز افزون مراكز رشد و فناوری علم در این شهرستان مناسب می باشد.
فرماندار شهرستان عجب شیر همینطور با اشاره به اهمیت دانشگاه ها اضافه كرد: دانشگاه ها بعنوان مركز تحقیق و پژوهش و علمی و فرهنگی مهد نوسازی اجتماع هستند و در واقع دانشگاه ها محلی هستند كه در آن افكار و اندیشه های نو، دانش و معرفت نو و تكنولوژی نشر می یاب.
اصغرپور اظهار داشت: پشتیبانی از ایده های جدید، طرح های دانش بنیان و استفاده از علوم جدید در تولیدات داخلی می تواند در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و فعالیت های دولت تدبیر و امید برای افزایش كیفیت و كمیت كالاها هم بسیار اثرگذار باشد.
شهرستان عجبشیر دارای دو بخش به نام های مركزی شامل دهستان های دیزجرود غربی و خضرلو و قلعه چای شامل دهستان های دیزجرود شرقی و كوهستان و دو نقطه شهری به نام های عجبشیر و جوان قلعه و 49 آبادی است.
این شهرستان با حدود 71 هزار نفر جمعیت در98 كیلومتری جنوب غربی تبریز، مركز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485


1397/05/08
22:04:55
5.0 / ۵
4565
تگهای خبر: تولید , دانش , علم , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد فرماندار عجب شیر خواهان تولید مركز رشد در این شهرستان شد
نظر شما در مورد فرماندار عجب شیر خواهان تولید مركز رشد در این شهرستان شد
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
برتریها bartariha
bartariha.ir - حقوق سایت برتریها محفوظ است

برتریها

معرفی برترینهای فناوری و وبسایتها