ارائه آخرین دستاوردهای فنی بازی های كامپیوتری در دانشگاه اصفهان

ارائه آخرین دستاوردهای فنی بازی های كامپیوتری در دانشگاه اصفهان به گزارش برتریها پنجمین كنفرانس بین المللی ˮبازی های كامپیوتر ای: فرصت ها و چالش هاˮ با نگاهی ویژه به بازی های درمانی، بهمن ماه امسال در دانشگاه اصفهان انجام می شود.


به گزارش برتریها به نقل از ایسنا، تحلیل های روانشناختی، درمان و ارتقای سلامت روانی، سواد رسانه ای، مدل سازی احساس و هیجان، رویكردهای هوش محاسباتی، نقش داده كاوی و مدل سازی رفتار كاربر، رویكرد فلسفی بازی های كامپیوتری، شیوه های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات، نقش صنعت بازی های كامپیوتری درحوزه تجارت، اقتصاد وكارآفرینی، مدل سازی پروسه توسعه همچون محورهای مورد بررسی در این رویداد علمی و تخصصی است.
همین طور مباحثی مانند تحلیل زیبایی شناختی و هنری، اصول هنری در طراحی و شخصیت پردازی، بهینه سازی درتلفیق هنر و تكنیك روایت و بازی نامه نویسی، بازی های جدی، بررسی نقش بازی های كامپیوتری و ارائه ایده های جدید در حوزه های خانواده، درمان و ارتقای سلامت جسمی و وحی، توسعه صنعت توریسم، درمان اختلالات جسمی، توانبخشی شناختی، ترویج ارزش های دفاع مقدس، ترویج آموزه های مذهبی و قرآنی نیز در این كنفرانس مورد بحث و ارزیابی قرار می گیرد.
این رویداد در دانشگاه اصفهان برگزار می گردد تا با وجود مركز نوآوری صنایع سرگرمی، آزمایشگاه بازی های جدی و دبیرخانه دائمی كنفرانس هدایت پژوهش های در رابطه با این صنعت نوپا، ثروت آفرین و استراتژیك، توسعه زیرساخت های آموزش، پژوهش و كارآفرینی در این هنر-صنعت و رسانه به خوبی صورت گیرد.
كنفرانس بازی های كامپیوتری محلی برای ارائه پژوهش های جدید در شاخه های مختلف این حوزه است و رونق تولید بازی های كامپیوتری فاخر را دنبال می كند. البته این دوره نگاه ویژه ای به بازی و كاربردهای آن در حوزه درمان دارد.
برمبنای اعلام پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، حضور در این رویداد آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی این حوزه و امكان ارتباط مستقیم با پژوهشگران داخل و خارج كشور را برای شركت كنندگان به دنبال دارد.




منبع:

1398/09/10
21:07:31
5.0 / ۵
4155
تگهای خبر: اقتصاد , پژوهش , تولید , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد ارائه آخرین دستاوردهای فنی بازی های كامپیوتری در دانشگاه اصفهان
نظر شما در مورد ارائه آخرین دستاوردهای فنی بازی های كامپیوتری در دانشگاه اصفهان
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
برتریها bartariha
bartariha.ir - حقوق سایت برتریها محفوظ است

برتریها

معرفی برترینهای فناوری و وبسایتها