تكذیب شد:

اظهارات منتسب به دریادار سیاری درباره كرونا

اظهارات منتسب به دریادار سیاری درباره كرونا برتریها: شایعه پردازان از هر فرصتی برای ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان استفاده می نمایند و بتازگی با تحریف سخنان دریادار سیاری رئیس ستاد ارتش، از آگاهی ارتش از دی 98 درباب شیوع ویروس كرونا خبردادند كه بالافاصله با تكذیبیه سخنگوی ارتش مواجه گردید.


«معاون هماهنگ كننده و رئیس ستاد ارتش اظهار داشت: با بهره گیری از تجارب گذشته و اتكا به دانش و توان داخلی و بها دان به جوانان مطمئن باشید كه می توانیم بر كرونا غلبه نماییم. امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ كننده و رئیس ستاد ارتش، در پاسخ به این پرسش كه آیا همانطور كه در زمینه های دیگر كه تحریم بودیم و توانستیم بر مشكلات فائق بیاییم و حل نماییم دولت می تواند در زمینه مبارزه با كرونا با وجود تحریم های آمریكا و مشكلات كشور بر كرونا نیز غلبه كند، اظهار داشت: گسترش ویروس كرونا در دنیا نشان داد كه هر كسی دنبال كار و منافع خودش است. آن كشورهای كه ادعا می كنند بسیار پیشرفته هستند، ماسك های كشورهای دیگر را در فرودگاه ها و بنادر از هم سرقت می كنند و... » این قسمتی از اظهارات چندروز پیش دریادار سیاری است كه در خبرگزاری های رسمی كشور مخابره شد و برخی شبكه های معاند با تحریف آن برداشت دیگری كرده و شایعه ای جدید از زبان رئیس ستاد ارتش منتشر نمودند.
شایعه: اظهارات اخیر منتسب به دریادار سیاری مبنی آگاهی ارتش از شیوع ویروس كرونا از دی ماه
پاسخ شایعه: امیر شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش درباره اظهارات اخیر منتسب به دریادارسیاری مبنی براینكه ارتش در دی ماه ۹۸ متوجه شیوع ویروس كرونا شده، مصاحبه كرده است.
سخنگوی ارتش گفته است: این خبر اشتباه است و حرف امیر سیاری تحریف شده است. ایشان گفتند ما (یعنی مجموعه ارتش) هم زمان كه ویروس كرونا در چین شیوع پیدا كرد متوجه آن شدیم و این اطلاع موجب شد تا اقدامات و پیشگیری هایی را صورت دهیم تا اگر قرار شد این ویروس وارد كشور ما شود، آمادگی داشته باشیم.
اینكه ارتش یك ماه زودتر از ورود كرونا به ایران خبر داشته اصلا درست نیست و امیر سیاری نیز چنین حرفی نزده است. متأسفانه رسانه های معاند مثل همیشه اخبار را تحریف كردند و اصلا این گونه نبوده كه ارتش خیلی زودتر از دولت و وزارت بهداشت از ورود كرونا به ایران خبر داشته است.



منبع:

1399/01/31
22:15:12
5.0 / ۵
3178
تگهای خبر: دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد اظهارات منتسب به دریادار سیاری درباره كرونا
نظر شما در مورد اظهارات منتسب به دریادار سیاری درباره كرونا
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
برتریها bartariha
bartariha.ir - حقوق سایت برتریها محفوظ است

برتریها

معرفی برترینهای فناوری و وبسایتها