ضریب نفوذ پهن باند سیار به ۹۱ درصد رسید

ضریب نفوذ پهن باند سیار به ۹۱ درصد رسید به گزارش برتریها بر مبنای آمار رگولاتوری، ضریب نفوذ پهن باند سیار به ۹۱.۰۷ درصد و تعداد اشتراك های پهن باند سیار به ۷۶ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۱۷۶ اشتراك در سال 1399 رسیده است.


به گزارش برتریها به نقل از ایسنا، حسین فلاح جوشقانی -رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- در توئیتر نوشت: کیفیت حق الناس است و ما وظیفه داریم، بر کیفیت اینترنت اپراتورها نظارت نماییم. رقابت بین اپراتورها سبب بهبود کیفیت خدمات آنها می شود بنابراین گزارشی را منتشر نموده ایم که کاربران بتوانند با مطالعه آن و آگاهی کامل از کیفیت اینترنت، اپراتور خویش را انتخاب کنند.

گزارش وضعیت کیفیت اینترنت کشور
گزارش وضعیت کیفیت اینترنت ایران در شش ماهه اول سال 1399 با عنوان «ایران در راه هوشمندی» انتشار یافته است. طبق گزارش سازمان تنظیم مقررات، این گزارش با تاکید بر این اصل مهم که کیفیت شبکه ‫حق الناس‬ است، در جهت سیاست های رگولاتوری جهت گزارش به مردم و شفاف سازی وضعیت کیفیت اپراتورها، حفاظت از حقوق مصرف کننده، بهبود رقابت و ایجاد امکان حق انتخاب برای مشترکان بعد از بررسی و مقایسه اپراتورها منتشرشده است.
بر همین مبنا ضریب نفوذ پهن باند ثابت از ۷.۶۳ درصد در سال 1392 به ۱۱.۲۸ درصد امسال و ضریب نفوذ پهن باند سیار از صفر درصد در سال 1392 به ۹۱.۰۷ درصد در سال 1399 رسیده است.


تعداد اشتراک های پهن باند ثابت هم از ۵۸ هزار و ۳۱۰ اشتراک در سال ۹۲ به ۹ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۳۳۷ اشتراک امسال و در حوزه پهن باند سیار از اشتراک صفر در سال 1392 به ۷۶ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۱۷۶ اشتراک در سال 1399 رسیده است.


معرفی اپراتورهای عرضه دهنده سرویسهای ارتباطات ثابت و سیار، فناوری های اتصال به اینترنت در کشور، شاخصهای سنجش کیفیت، تجربه مشتری و وضعیت آماری پهن باند کشور از بخش های مختلف این گزارش است و گزارش کامل آن به تفکیک استان ها و اپراتورها در این لینک قابل مشاهده می باشد.




منبع:

1399/08/18
14:06:45
5.0 / ۵
1357
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , سرویس , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد ضریب نفوذ پهن باند سیار به ۹۱ درصد رسید
نظر شما در مورد ضریب نفوذ پهن باند سیار به ۹۱ درصد رسید
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
برتریها bartariha
bartariha.ir - حقوق سایت برتریها محفوظ است

برتریها

معرفی برترینهای فناوری و وبسایتها