مدت برگزاری نمایشگاه مجازی تمدید گردید

مدت برگزاری نمایشگاه مجازی تمدید گردید به گزارش برتریها رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی شرایط گذار کسب وکارهای سنتی به دیجیتال را فراهم آورده است، از تمدید برگزاری این نمایشگاه تا آخر فصل بهار اطلاع داد.


به گزارش برتریها به نقل از ایسنا، محمدرضا طلایی، با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی ایران تا ۳۱ خردادماه تمدید شده است، توضیح داد: پیش از این قرار بود این نمایشگاه تا تاریخ ۵ خردادماه برگزار گردد اما بنا به درخواست مشارکت کنندگان و استقبال از خدمات جدید نمایشگاه مجازی ایران مانند سمینارهای مجازی تصمیم بر آن شد که مدت زمان برگزاری این نمایشگاه تا انتهای خردادماه تمدید شود.
طبق اعلام اتاق تهران، وی ادامه داد: ثبت نام برای تخصیص غرفه در نمایشگاه مجازی ایران هم به تبع این تصمیم ادامه دارد و تمامی بنگاه های اقتصادی می توانند همچنان از تسهیلات و تخفیف های نمایشگاه استفاده کنند. این نمایشگاه راه جدیدی را برای توسعه کسب و کارها به صورت آنلاین بوجود آورده است. همینطور خدماتی که به غرفه داران عرضه می شود، شرایط گذار کسب وکارهای سنتی به دیجیتال را فراهم می آورد. ازاین رو شرکتهای ایرانی روشی نوین را در زمینه به روزرسانی شیوه های بازاریابی تجربه می کنند.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در ادامه به آمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه اشاره و اظهار داشت: بازدید از نمایشگاه مجازی ایران مجانی است و بازدیدکنندگان از اقصی نقاط دنیا می توانند از این رویداد مجازی دیدن کنند. از آغاز بازگشایی نمایشگاه مجازی ایران حدود ۵۰ هزار کاربر از این نمایشگاه بازدید کرده و غرفه های مجازی میزبان حضور آنها بوده اند.
طلایی پیش از این وی با اشاره به اینکه امروزه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در کشور افزوده شده است، گفته بود: تاکسی های اینترنتی و خریدهای آنلاین به راه افتادند و فرایند زندگی افراد را برای دریافت نیازهایشان تغییر دادند. صنعت نمایشگاهی هم گرفتار یک تحول عظیم شده و حتی پس از کرونا هم به علت مزایایی که دارد، مورد استفاده و بهره برداری قرار خواهد گرفت.
از دیگر مزایای نمایشگاه مجازی میتوان به افزایش بهره وری و از بین بردن بعد مکانی تبلیغات اشاره نمود که دیگر محدود به یک شهر و کشور نیست و شرکت ها می توانند با حضور در نمایشگاه در اقصی نقاط دنیا خویش را معرفی کنند و مشتری ها و مخاطبان هم هدفمند می شود.
نمایشگاه مجازی، تمام محدودیت های زمانی و مکانی که در نمایشگاه فیزیکی وجود دارد را از بین می برد و هزینه های حضور در نمایشگاه را برای بازدیدکننده و مشارکت کننده یا غرفه دار به شدت می کاهد. همینطور در نمایشگاه های فیزیکی، مخاطبان نمایشگاه عموما از همان شهر هستند، در صورتیکه در نمایشگاه مجازی، از اقصی نقاط کشور می توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند. طبق برنامه ریزی، این نمایشگاه در دوره های بعد با امکانات وسیع تر هم برگزار می گردد.



1400/02/20
11:05:22
5.0 / 5
334
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
برتریها bartariha
bartariha.ir - حقوق سایت برتریها محفوظ است

برتریها

معرفی برترینهای فناوری و وبسایتها