تأمین نیازهای خدماتی و اطلاع رسانی مشتریان در درگاه مخابرات
به گزارش برتریها مشترکان تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران می توانند از راه وبسایت این شرکت به نشانی و مشخصات کامل مرکز مخابراتی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و علاوه بر تأمین نیازهای اطلاعاتی از مجموعه خدمات شرکت مخابرات هم استفاده کنند.
به گزارش برتریها به نقل از ایسنا، در حالیکه یکی از مهم ترین اهداف گسترش فناوری، پیشگیری از رفت وآمدهای غیرضروری و تسهیل زندگی افراد بوده است، گاها یکی از مهم ترین علل تردد مشترکان تلفن ثابت به مراکز مخابراتی و بانک ها همواره دریافت خدماتی است که به صورت غیرحضوری هم قابلیت دریافت آنها وجود دارد. همینطور در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده می شود، میتوان به جای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده نمود.
در این راستا متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، می توانند با ورود به وبسایت tci.ir و انتخاب گزینه «مخابرات من»، ضمن بهره مندی از خیلی از خدمات شرکت مخابرات ایران و تأمین نیازهای اطلاعاتی، نشانی مرکز مخابراتی در ارتباط با شماره تلفن ثابت خویش را هم به دست بیاورند.
بنابر گزارش شرکت مخابرات ایران، هر مشترک با ثبت نام در مخابرات من، علاوه بر مشاهده قبض تلفن ثابت خود، می تواند خدمات دیگری چون دریافت ریزمکالمات و صورتحساب، دریافت و پرداخت کارکرد تلفن و قبض دوره، باز کردن یا بستن صفر دوم، قطع و وصل تلفن، تغییر آدرس و کشف مزاحمت را هم دریافت کند. مشتریان شرکت مخابرات ایران می توانند درخواست تلفن ثابت و اینترنت جدید را هم از همین طریق ثبت کرده و وضعیت سرویس، ریز کارکرد و سرعت اینترنت خویش را هم چک و کنترل کنند.
منبع: bartariha.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد تأمین نیازهای خدماتی و اطلاع رسانی مشتریان در درگاه مخابرات